2011-03-02
 09:47:36

Sol

Hej! Jag kan säga varför jag inte uppdaterar så jätte mycket så är det för att jag har en annan blogg också så den uppdateras mer men jag ska försöka att bli bättre på det och så har jag ju faktiskt varit i fjällen och englang dom två senaste veckorna. Nu har jag precis vaknat och ska gå och äta frukost. Det är jätte fin väder så jag ska väl försöka ta mig ut men jag känner mig fortfarande sjuk. Jag är hostig och har ont i halsen. Idag ska jag nog också fixa i mitt rum, måla lite på mina tavlor som jag har börjat på och ha lite hemma spa. Typ att jag ska ta nytt nagelack och ta ett bad och ha ansiktsmask! Visste ni förresten en sak som jag glömde var att jag hade namsdag i måndags! Det var den 28 februari och då är det Maria som e namsdagen och det heter jag i mellan namn! Men nu ska jag gå så Tjenixen!


weheartit.com


wilmas<3

Grattis!<3<3<3



PUBLICERAT: 2011-03-02, 09:51:34 | URL: http://wearefriendss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

´ NAMN Spara info?

´ E-POST (publiceras ej)

´ URL

Kommentar: